Wednesday, January 26, 2011

Permulaan hidup baru...

Jangan salah tafsir dengan tajuk di atas ye..Aku bakal mengubah corak hidup bermula saat ini dan ketika ini..sebab, aku sedang menceburi bidang perniagaan..Bile sebut tentang biznes, mesti timing set aku selame ni da mule lari la..Mane x nye, aku seorang yg bekerjaya (perghh, berkerjaya heh)..senang cite aku bekerja la kan..so, sebelah malam pulak aku buat side biznes a.k.a side income..tapi hanye di rumah..Alhamdulillah, setelah sekian lame aku cube dlm biznes ni..Baru kali ni biznes aku nampak mcm boleh pergi jauh..Sebelum ni, mcm2 kami usaha dlm biznes..semua x menjadi..semua sekerat jalan..bukan senang nak senang sebenarnye..Untuk kali ni, aku kena g menuntut ilmu dulu..Baru la berani sikit nk buat biznes..Kena korbankan sedikit mase untuk dapatkan ape yg aku pelajari..tinggalkan anak2..tinggalkan hubby..untuk stgh hari class..(ekekekeke)...Akhirnye, tu dia..AKu dapat sekeping sijil pengiktirafan Kelas Aneka Cheese TArt..Alhamdulillah, setelah aku buat sampling baru2 ni..tempahan amat lah memberangsangkan..Aku bersyukur sangat2..Rezeki anak2 jugak..Mudah2an, kami dimurahkan rezeki selalu..AMinnn

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top