Wednesday, January 5, 2011

GOOD BYE 2010 & WELCOME 2011...

Assalamualaikum semua...agak lame aku menyepikan diri dlm bloggy ni..BAru hari ni ade feel nak taip alphabet letter yg ade kat keypad ni..ngeh..ngeh..ngeh...Just wanna to wish HAppy New Year to everybody who read my blog.wink! wink!..Begitu pantas mase berlalu..Mmg x terase aku sudah berada di tahun 2011..Ape akan berlaku kelak dlm hidup aku untuk tahun ini..Juz wait n c..Bagi aku tahun 2010 mmg byk memories lane..Manis bak gule, pahit bak hempedu..Walau ape pun kenangan yg telah aku lalui, semua tu tersemat dlm hati kalbu sanubariku..Semoga ape yg elok thn 2010, akan menjadi lbh baik pd thn 2011..Bila sebut tahun baru, mesti x lari dgn azam baru kan..Ape agaknye azam tahun baru aku ek...MAsih berfikir lg..(ermm, lambat tul aku nk berazam)..hehehehehe...kena la dpt mimpi moon dulu la ek..Klu nak ikutkan hati, mcm2 mau untuk thn ni..Klu aku wat list, kompem berkilometer jauh list aku tuh..wakakakakaa...So, azam thn ni mesti merupakan TARGET yg perlu aku capai..antaranya...jeng3x...rahsia (padahal x pikir lg..kan da tulis td..hahahahah)..Ape yg pasti, umur baru aku juga bakal berubah x lame lg..Semoga aku akan lbih matang dlm menghadapi liku2 hidup yg penuh dgn pancaroba..

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top