Friday, July 15, 2011

I'm Back !!!

As-Salam....

Sekian lame aku menyepikan diri dr blog ni..N now, aku menggagahkan diri untuk meng'update' sedikit sbyk ape yg aku lalui selama ini..Pelbagai dugaan yg aku alami sepanjang tahun ni..Namun, aku harus tabah  mengharungi segala apa kemungkinan..Ya Allah, kau tabahkan hatiku..Aku redha  dengan semua dugaan yg kau telah berikan..Aku bersyukur seadanya dengan ape yg telah kau limpahkan..Sesungguhnya, aku insan yg kerdil dimuka bumi ini...Kau berikanlah aku kesihatan yg baik...Kau murahkan lah rezeki kami sekeluarga...Kau permudahkan urusan seharianku...Hanya kepada Mu aku memohon..AMin..

Kadang-kadang, aku tiada tempat untuk mengadu segala permasalahan..Dari luaran, aku mmg npk happy sepanjang masa..Bergurau senda sesama rakan...Berceloteh di dalam FB..Tapi dlm hati ini, hanye Tuhan je yg tahu...Betapa sedih hati ini mengenangkan nasib yg menimpa..Aku buang ke tepi semua masalah yg melanda..Juz positive thinking...AKu  harus bangun.....Aku harus mengikut kate hati...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top