Tuesday, December 21, 2010

Keletah Abang dan Adik ...

Alkisah nak dijadikan story hangat d pasaran, anak2 ku sudah semakin membesar..Abang semakin petah berkata & bijak..SI adik pulok, da mule menunjukkan prestasi memberangsangkan.ALHAMDULILLAH....walaupun jarak umo mereka hampir 3 thn..Si abng ngan si adik x mau beralah..Kalau abg pegang toy tu, toy tu gak la adik nak..klu adik pegang toy ni, toy ni gak la abg mau..Adoiyaii, fening fale ifu...adik akak mule mencebik2kan mulut dia bl x dpt something..sian aku tgk..hahahhaa..tp tetap kena pasrah la..sbb, toy abg x safety untuk adik tau..klu bab cenggini mmg ibu menangkan abg la..if toy tu khas untuk adik, tp abg merampasnya dari adik..akan ibu selamatkan adik ye..adik plak skang da 7 mths year old..da pandai duduk...da pandai merangkak..Huh!..habesla aku pasni...x menang tgn nak kejar abang ngan adik...tp syukur, kadang2 abg pandai berdikari..klu boleh sume nak buat sendiri ikut kemampuan dia..klu aku kat dapur, abg akan bertanya.." ibu...nak tolong boleh?"......sejuk hati aku...so, aku bg la dia tolong ape yg patut..walaupun abg buat x sesempurna aku buat..at least dia belajar..aku suke.sayang abg........adik pulak, klu d pangku kat kerusi, siapla tangan dia mencapai ape sahaja yg ada kat atas meja..cup cup sap sap..laju je..cam puting beliung tangan dia...hehehehheeh...mcm2 keletah mereka...inilah anugerah yg x terhingga buat kami...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top