Friday, December 3, 2010

Grabed it from IKEA

Wahh..statement aku..hehehhee...ape la ke poyo ek aku ni..tapi tu la lumrah dunia..ala bukan ape..kat JB ni IKEA mane de..tapak ngn signboard ade la..tp tiang pun x naik2 lg..tu yg macam teruja sikit dlm soping barangan IKEA..whatever pun, bkn aku yg soping..but my hubby yg soping..aku just wat listing n oda je..hahahhaha..teringin nak g IKEA..tp ntah bile la nak sampai..barang IKEA pn not bad la..even simple n dimple, tapi sangat menarik & tertarik..i like it..kat sini, ade aku selitkan pixa IKEA yg simple dimple tu..huhuhu...saje je nk publish kat korang...huhuhuhu....brg yg di grabed...jam, frame, cawan plastic (sampai IKEA beli) knife set, red table & dulang bulat (boleh pusing2 letak lauk ke..senang nak makan..)..Act, knife set tu Anniversary gift aku semalam..mmg berkenan sgt la..cuz, aku da search dlm internet..berkenan beno2..x sangke, pandai hubby aku carikan..hehehe..Many thanz sayang...luv u much...even gift ni x seberape pd pandangan korang, but for me, it's a sentimantel value gift..as long he remember my anniversary day..ape yg penting, ade trademark IKEA..hahahhahha..

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top