Friday, December 3, 2010

Tokey badigol so'od hampehh....

Hari jumaat hari yg dinanti2kan oleh kebanyakan yg bekerja..ermm, aku suke tul hari jumaat..sebab penghulu segala hari..dan juge hari last keje dlm seminggu..heheheheh...sok luse da cuti..leh tdo lme skit..lepak2 kat uma...planning sok, ingat nak touch up uma..tp, tibe2 mood jatuh merundum..gare2 amoi furniture call tghri tadi..act, aku ade oda furniture last saturday..patutnye, today sampai..tapi, bile amoi tu call, dia kate x leh send arini lak..mgu depan baru send..aduhh!..bengang seh kapla..yg x puas atinye, aku da bayo full payment..badigol so'od tul la tokey kedai tu..wat advertise bersepah2..x bape nak laku rupenye..camne nak laku kan..service pun cam haprakk je..cett..arrgghh.punah harapan..eeeeeiiiiiiiii!!! geram tul la aku..rase nak cekik2 je..janji tarak seropa biken...aiyaa..ini apek r..sekali aku lesing, baru tau...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top