Wednesday, November 24, 2010

Yess!!!...Finally i got it...

Happy sunggoh haku rini...MAne x nye..Barang impian aku da sampai...Best2...Lame dah aku idam barang ni..Sejak bulan August ritu..Bukan senang nak carik barang neh..Haku bukannye jenis suke mencarik sangat..LAstly, aku try search dlm internet..Search punye search terpandanglah aku kat blog sorang akak ni..Kak Ima name dia..Baek dia..Nak dijadikan ceritera aku tuk petang neh, aku teruje neh..hahahaha..korang nak tau ape barang yg aku idamkan..hah!..It's a weaning bottle with spoon..Nti free2 haku haplod pixa dia ek..Maklumlah, babyku da 6 mth old..So, bermulalah episod mkn bende yg pejal..bukan Pejal heh..tu name ayah dia..hehehehe..Mase mule2 oda tu, Kak Ima leh terkejut cuz aku oda sampai 2..Dia siap tanye..Gini dia tanye "Eh..baby twin ke?" Then, aku menjawab.."Eh, xde la kak..1 4 me n 1 more 4 babysitter"..kenala appreciate kate my babysitter..Cuz dia jaga anak2 haku da cam anak sendiri...haku suke..ALhamdulillah...Erm..thankz kak...Lagi..aku nak thanz to my hubby cuz b4 tis dia rajin teman aku g cari bottle nih..Thank you dear..Dan lg thanz to KAk Ima gak cuz dialah yg memperkenalkan haku bottle neh..Thankz to abang courier cuz hantar dengan selamat bottle haku neh..hehehehe..Many2 thankz sume...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top