Monday, November 29, 2010

Nak gunting rambut...

X penah terpikir dek akal nak gunting rambut after married..But now, I must to cut my lovely hair..Oh! no...Rambut aku da mule berguguran di seluruh perkarangan rumah..Bermula dari car porch sehingga lah hujung dapur...Rambut aku sesaje...eeeii, rimas la aku...mane2 saje aku berade kat uma, x sah klu x nampak rambut..hapekah?..Time mandi, mcm takut2 je nak pegang rambut..Cuz, if rambut da kena air..maka makin byk lah rambut yg gugur..Segumpal!!..Arrggg, tidak...klu camni hari2..leh botak aku..klu byk duit, leh la gak g Yun Nam hair ...huhuhu....So, mlm td aku da decide nak cut rambut aku ni..So far, my hubby da bg permission..Apo laie...nak g le gunting rambut dlm mgu ni gak..Betul ke, org tua2 kate...
Kalau baby suke main air liur, make startla rambut gugur2 bagaikan musim luruh?..heheheh..normally aku dgr gak cite tu..may be, ade gak kesahihannye...Tp, xde la nak caye 100%..Juz, kebetulan kot...pakai le syampoo product ape pun..mmg x jalan...Ermm, green light nk gunting rmbut da dpt..But, i have 1 more problem..which 1 hairstyle cut suitable wif my face?..Kena lah tanye pada yg pro..So..juz waiting for my new looking soon..wachaa...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top