Wednesday, November 24, 2010

Maafkan ibu sayang........

Saje nak share story kat cni..Sebagai pengajaran for koran yg bace blog aku neh..Kisah tragik ni berlaku kelmarin bersamaan hari cuti umum Negeri Johor pd 22nd Nov 2010..Mase tu hanya aku & baby je kat atas katil..Biase la kan, pagi2 nan indah seronok layan baby yg baru bgn tdo..comel je..sweet je..mane x nye..sedar2 je terus menyengih kat ibu dia nih...tenang je jiwa aku tgk anak aku bgn dgn wajah yg ceria...dlm sebuk melayan kerenah baby yg mulutnye sudah mule bising2 tu, aku terima sms..then, aku letak la baby kat tgh katil..sementara aku bersebelahan dia je without looking him..suddenly, x sempat nk bace sms, baru je tekan button sms lbh krg x beberapa saat je...aku terpandang baby da sampai hujung katil!!!.YA ALLAH! anak aku..gedebuk!!!.masih terngiang2 dlm fikiran aku cam ne dia jatuh katil..mmg laju dia bergolek..hanye beberapa saat!!..dengan gelabah aku terus capai baby..check up mane2 kesan jatuh..bile check back..Alhamdulillah..everything fine...aku bersyukur sgt2..cuz, nothing bad happen to him...mase tu, mate akubergenang ngan airmate..sedih sgt2..sbb aku terlalu lalai..cuai..careless!!..Thanks to ALLAH cuz open my eyes to be more careful after this..So, korang kenalah beringat..kemalangan di rumah di mana2 boleh berlaku eventhough for a second..


p/s : Moral of the story for rite now, don't ever be careless...Malang x berbau..& moral of the story for long terms, ade chance anak aku jd actor hindustani cuz da practice golek2.hahahahahhaha....

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top